Sony α7S III
Sony α7S III

Descriere Sony α7S III  :

Anunțat la sfârșitul lunii iulie, modelul de generația a treia din seria Alpha 7S orientată spre video, Sony α7S III, este similar din punct de vedere fizic cu predecesorii săi (și alte modele Sony α7), dar introduce un nou senzor CMOS BSI de 12,1 megapixeli și o imagine BIONZ XR procesor cu un aranjament dual-procesor care oferă de opt ori mai multă putere de procesare decât motorul anterior BIONZ X. Un nou sistem de stabilizare SteadyShot INSIDE solicită până la 5,5 opriri de corecție a agitării, un punct mai mult decât sistemul din α7S II. Am analizat camera cu obiectivul FE 24-70mm f / 2.8 GM (model SEL2470GM).

Pentru cine este?

În mod logic, cei mai susceptibili de a fi interesați de Sony α7S III sunt fotografii profesioniști și semi-profesioniști care filmează videoclipuri și cei care au nevoie să înregistreze fotografii de înaltă calitate într-o iluminare foarte slabă. Prețul său îl poziționează mult peste bugetele pasionaților tipici de fotografie, dintre care majoritatea nu vor necesita caracteristicile video sofisticate pe care le oferă Sony α7S III.

Există alte modele din gama Sony α7 care sunt mai potrivite atât fotografilor de înaltă calitate, cât și pasionaților de fotografii care filmează fotografii și filme. Acoperind o mare parte din potențialul piață profesională și entuziastă, Sony s-a bucurat de un mare avantaj față de rivalii săi de câțiva ani, deși încep să ajungă din urmă, deși nu se află încă în slotul de piață ocupat de Sony α7S III.

Deși rămâne cu 4K ca rezoluție de top, în loc să se aventureze în moduri de rezoluție mai mare, principalele avantaje ale modelului α7S III sunt caracteristicile sale video de ultimă generație și duratele extinse de înregistrare video. Posibilitatea de a înregistra o oră de videoclip 4K 50p într-un clip (în funcție de temperatura ambiantă și de capacitatea cardului de înregistrare) oferă acestei camere un avantaj imens față de modelele foto / video concurente.

Video

O caracteristică cheie a modelului Sony α7S III este capacitățile sale video, care încep cu capacitatea de a înregistra videoclipuri 4K fără binning de pixeli, deși sunt necesare unele ajustări pentru a obține raportul de aspect cu ecran lat 16: 9 din raportul de aspect 3: 2 al senzorului. Aceasta înseamnă că ieșirea de 4240 x 2832 pixeli de la senzor trebuie redusă la rezoluția 4K UHD la 3840 x 2160 pixeli pe cadru. (Merită remarcat faptul că rezoluția Cinema 4K de 4096 x 2160 pixeli nu este oferită.)

Utilizarea cardurilor CFexpress rapide și de mare capacitate confirmă faptul că α7S III a fost conceput în principal pentru utilizarea de către videografii profesioniști. (Sursa: Sony.)

De asemenea, Sony a modificat designul corpului camerei pentru a include o nouă structură de disipare a căldurii fără a necesita ventilatoare de răcire (care consumă energie de la baterie) sau orificii de ventilare (care ar putea reduce rezistența la intemperii). Compania susține că acest lucru va permite utilizatorilor să înregistreze o oră sau mai mult de 10-bit 4: 2: 2 imagini 4K la 60 fps sau 50 fps, în funcție de standardul de difuzare relevant.

Odată cu eliminarea opțiunii de înregistrare AVCHD oferită în modelul anterior, noua cameră oferă acum doar opțiunea sa exclusivă XAVC S, cu o setare avansată XAVC HS care utilizează o codificare H.265 HEVC mai eficientă pentru a oferi o calitate superioară la rate de biți echivalente, dar este mai solicitant în etapa de editare. Α7S III introduce, de asemenea, un nou format de înregistrare XAVC S-I, care utilizează codare MP4 H.264 și compresie All-Intra și necesită o putere de procesare mai mică pentru post-procesare.

Înregistrarea 4K în cameră este acceptată până la 120/100 de cadre / secundă (format NTSC / PAL), iar utilizatorii pot înregistra videoclipuri pe 10 biți cu sub-eșantionare cromatică 4: 2: 2 pentru o calitate îmbunătățită a culorii și flexibilitate de editare. Camera oferă, de asemenea, opțiuni de 10 biți și 8 biți 4: 2: 0, precum și moduri de înregistrare lentă și rapidă, care includ suport de 10 biți 4: 2: 2. După cum așteptăm, opțiunile de înregistrare includ S-Log2 și S-Log3 Picture Profiles, care pretind peste 15 opriri din intervalul dinamic pentru o mai mare flexibilitate în post-procesare.

Sony α7S III acceptă, de asemenea, ieșiri video RAW de până la 4K 60p pe 16 biți către un recorder extern printr-un conector HDMI de tip A, oferind o flexibilitate suplimentară de post-producție. Moduri avansate de înregistrare a filmelor, cum ar fi codarea All-Intra și MPEG-H HEVC / H.265 (numai XAVC HS) Oferă posibilități pentru fluxuri de lucru de post-producție mai flexibile și mai eficiente.

Utilizatorilor le va fi ușor să integreze înregistrări video cu alte camere video profesionale prin alegerea a trei setări de gamă de culori – S-Gamut, S-Gamut3 și S-Gamut3.Cine – care le va permite utilizatorilor să asocieze înregistrările filmate pe α7S III cu înregistrări filmate pe camerele video profesionale. Această versatilitate va fi utilă în special pentru fluxurile de lucru de post-producție cu mai multe camere.

De asemenea, au fost furnizate zece profiluri de imagine, care acoperă profilurile de jurnal cu setări gamma pentru fotografii și filme, acestea din urmă incluzând setările ITU709, Cine1 și Cine2, S-Log2, S-Log3 / S-Gamut3 și S-Gamut3.Cine. Reglajele profilului imaginii includ Nivelul negru, Curba Gamma, Gamma Negru, Genunchi, Mod culoare, Saturație, Fază culoare / Adâncime culoare și Detaliu.

În plus față de curbele gamma S-Log3, utilizatorii pot selecta un profil de imagine HLG (Hybrid Log-Gamma) cu postproducție minimă. Funcția Gamma Display Assist poate fi utilizată pentru a reproduce contrastul echivalent cu cel al gama normală atunci când filmele sunt înregistrate cu S-Log gamma sau imaginile cu gama HLG sunt înregistrate, deoarece contrastul lor scăzut poate fi dificil de monitorizat în timpul fotografierii. Funcționează și atunci când astfel de filme sunt redate.

Opțiunile de focalizare automată din noua cameră au fost extinse pentru a oferi mai multă flexibilitate și performanțe mai bune pentru videografii profesioniști. Utilizatorii pot regla Viteza de tranziție AF cu șapte setări pentru a crea tranziții focus-rack proiectate special.

Cele cinci setări de sensibilitate la schimbarea subiectului AF permit utilizatorilor să personalizeze cât de ușor va rămâne focalizarea cu subiectul blocat sau să treacă la un subiect nou care intră în cadru. Urmărirea tactilă permite utilizatorului să inițieze urmărirea în timp real și, de asemenea, să compună și să filmeze în timp ce folosește camera pe un cardan. Focalizarea tactilă poate fi aplicată de la distanță și din aplicația Imaging Edge Mobile.

VEZI ȘI:  Fujifilm GFX 100S

Afișajul monitorului a fost, de asemenea, îmbunătățit cu un cadru roșu clar vizibil, care arată când înregistrarea este în desfășurare, inclusiv atunci când camera este montată pe o platformă sau pe un cardan. Alte funcții noi în cameră includ setări de zoom personalizate, balans de alb reglabil în timpul înregistrării, rotația afișajului, înregistrarea la intervale și extragerea cadrelor statice din filme.

Funcția Sony Active Mode cu stabilizare optică a imaginii în corp pe 5 axe este oferită pentru prima dată într-o cameră din seria Alpha, oferind suport suplimentar pentru filmarea portabilă. O interfață audio digitală a fost, de asemenea, adăugată la pantoful Multi Interface (MI) al camerei pentru a permite înregistrări audio mai clare de la un microfon extern compatibil Sony. Utilizat împreună cu kitul de adaptor XLR-K3M XLR de la Sony, acesta oferă capacitatea de înregistrare audio digitală pe 24 de canale pe 4 canale pentru prima dată într-o cameră din seria Alpha.

Ce altceva e nou?

O altă caracteristică demnă de remarcat al noii camere este capacitatea sa de buffer, care este mult mai profundă decât media, datorită parțial procesorului său rapid BIONZ XR și utilizării cardurilor de memorie CFexpress. Conform specificațiilor, poate găzdui peste 1000 de cadre înregistrate la 10 fps în orice format, JPEG, HEIF, RAW (comprimat sau necomprimat) sau perechi RAW + JPEG / RAW + HEIF. Acest lucru este excepțional, chiar și conform standardelor actuale.

HEIF (High Efficiency Image File Format) este acceptat pentru prima dată într-o cameră Sony, ca alternativă la JPEG (care este, de asemenea, acceptat). Utilizatorii pot alege să înregistreze perechi de fișiere RAW.RAW cu fișiere HEIF sau JPEG ca celălalt partener. Fotografiile HEIF pot fi redate pe un televizor compatibil Sony HDR (HLG) printr-o conexiune directă HDMI de tip A de la cameră. Nu am putut testa această funcție.

Interesant este că, de asemenea, nu am putut edita imaginile HEIF pe care le-am înregistrat cu camera de recenzie, fie cu software-ul Sony Imaging Edge, fie cu cea mai recentă versiune de Adobe Photoshop (care în mod normal acceptă formatul de fișier HEIF). Nici nu am putut folosi Digital Photo Professional Canon, pe care l-am folosit cu fișierele HEIF anterioare,

Mai mult, când am descoperit acest lucru și am încercat să redăm cărți de pe care au fost copiate fișiere și care au fost reintroduse în cameră, niciunul dintre aceste fișiere nu a fost recunoscut – nici măcar JPEG de bază – chiar dacă au fost copiate fără modificări. Așadar, am fi prudenți cu privire la înregistrarea imaginilor HEIF cu această cameră până când există o cale clară către accesarea și editarea ulterioară.

Pe un front mai pozitiv, Sony α7S III este, de asemenea, primul din linia sa care dispune de sistemul AF Fast Hybrid AF, care combină detectarea fazelor și detectarea contrastului. Camera beneficiază, de asemenea, de îmbunătățiri ale sistemului AF de detectare a fazelor bazate pe AI, împreună cu AF în timp real pentru ochi, care permite camerei să identifice și să urmărească ochii, inclusiv atunci când subiecții sunt de profil sau parțial ascunși.

Urmărirea în timp real poate identifica fețele, capetele și corpurile oamenilor și poate analiza culoarea subiectului, modelul, adâncimea și informațiile feței pentru a urmări subiectul. Urmărirea tactilă este de asemenea furnizată pentru a permite utilizatorilor să urmărească un subiect atins pe ecranul LCD. Utilizatorii pot ajusta, de asemenea, sensibilitatea de urmărire pentru a reduce riscul focalizării din nou a camerei în timpul înregistrării, dacă subiectul rămâne nemișcat pentru o perioadă de timp.

Sony α7S III câștigă 10 presetări noi într-un nou meniu Creative Look cu ajustări personalizabile care pot fi făcute fotografiilor statice și clipurilor de film pentru a crea stări interesante. Utilizatorii pot ajusta contrastul, luminile, umbrele, saturația, claritatea și claritatea și pot estompa fiecare „aspect” din meniul camerei.

S-au adus îmbunătățiri sistemului de meniu al camerei, inclusiv separarea fotografiilor și a setărilor video atât în ​​meniul camerei, cât și în meniul Fn personalizabil. O nouă filă Meniul meu permite utilizatorilor să stocheze grupuri de setări utilizate frecvent pentru acces rapid.

Construcție și ergonomie

La fel ca α7S II, α7S III este fabricat în fabrica Sony din Ayutthaya, Thailanda. Din punct de vedere fizic, este puțin mai mare și mai greu decât predecesorul său, dar menține același design general și calitate a construcției. Este la fel de rezistent la praf și umiditate și aspectul său de control este compatibil cu camerele Sony α7 actuale. Cu toate acestea, unele modificări cosmetice minore au fost aduse designului caroseriei pentru a îmbunătăți manevrabilitatea generală.

Acestea includ îmbunătățiri la modelarea aderenței și aspectul și designul butoanelor și cadranelor. Lungirea mânerului a împins cadranul de comandă frontal în sus, făcându-l mai accesibil, în timp ce LED-ul iluminator AF / autodeclanșator este mai mare în noul model și include o lumină vizibilă și un senzor IR.

Vedere de sus ale α7S II (sus) și α7S III (jos) fără lentile montate. Rețineți diferitele dimensiuni ale modelelor de prindere, noua cameră având o prindere mai profundă. (Sursa: Sony.)

Cea mai importantă modificare a panoului superior este mutarea butonului de înregistrare a filmului pentru a înlocui butonul personalizat C1, făcându-l mult mai ușor accesibil. Cadranul din spate a fost, de asemenea, mutat în panoul superior, unde se află între cadranele de compensare mod și EV în loc să fie semi-încorporat în partea superioară a panoului posterior. Aceasta este o altă îmbunătățire a accesibilității.

Vedere din spate a α7S II (sus) și α7S III (mai jos). (Sursa: Sony.)

Adăugarea principală la panoul din spate este selectorul multiplu „joystick” care este utilizat în principal pentru deplasarea zonei de focalizare în jurul ecranului. De asemenea, utilizatorii pot personaliza butonul central pentru a accesa o funcție predefinită. În mod implicit, funcția Focus Standard este atribuită acestui buton.

Modificările aduse panoului superior au necesitat o cantitate mică de butoane amestecate pe noua cameră. Suportul pentru degetul mare a fost mutat în jos și un nou buton AEL plasat deasupra acestuia. Blocarea combinată AF / MF și butonul AEL au fost înlocuite de selectorul multiplu cu joystick. Butonul C1, care se afla pe panoul superior al modelului anterior, a fost mutat în stânga noului buton AF-On chiar deasupra joystick-ului, care este mai mare și mai ușor de accesat pentru achiziționarea AF în modul de focalizare manuală. Butonul C3 a fost mutat în stânga butonului meniu.

VEZI ȘI:  Olympus OM-D E-M10 Mark IV

Monitorul LCD de pe Mark III este, de asemenea, complet articulat, oferind o flexibilitate mai mare decât ecranul de înclinare de pe modelul anterior. Dar rezoluția sa de 1.440.000 de puncte este doar o îmbunătățire minoră a ecranului de 1.228.800 de puncte de pe Mark II.

O îmbunătățire mai semnificativă este vizorul electronic mai mare, de 9,44 milioane de puncte, care are o rezoluție mult mai mare decât cel de 2.359.296 de puncte de căutare din modelul anterior. De asemenea, oferă o mărire mai mare a indicatorului de 0,9x (vs 0,78x), un câmp de vedere diagonal de 41 de grade și un punct ocular înalt de 25 mm (de la 23 mm în α7S II).

Fiecare slot pentru card de pe α7S III poate accepta fie un card de memorie CFexpress tip A, fie un card UHS II SD. (Sursa: Sony.)

În cazul în care α7S II avea un singur slot pentru card UHS I care putea înregistra videoclipuri de până la 100 Mbps (12,5 MB / secundă), α7S III este prima cameră care este lansată cu sloturi pentru carduri de memorie duale, care poate accepta fie UHS II SD, fie Carduri CFexpress tip A. Deoarece pinii de conectare sunt pe laturile opuse ale sloturilor pentru fiecare tip de card, cardurile SD trebuie să fie răsturnate astfel încât pinii să fie orientați spre exterior.

Ratele de înregistrare sunt de șase ori mai rapide, ceea ce face posibilă captarea la 75 MB / secundă cu cardurile CFexpress. Camera poate, de asemenea, transmite imagini video brute către un recorder extern prin portul HDMI.

O îmbunătățire suplimentară este cu bateria din noua cameră, care este modelul NP-Z100 mai mare. Este evaluat CIPA pentru aproximativ 510 fotografii / încărcare cu EVF sau 600 de fotografii cu monitorul, de la 310 sau 370 fotografii / încărcare respectiv cu modelul anterior. Α7S III este prima cameră din seria Alpha care acceptă USB PD (Power Delivery), permițând alimentarea cu energie mai mare de la o sursă externă pentru a prelungi durata de înregistrare cu o utilizare internă a bateriei.

Senzor și procesor de imagine

Senzorul CMOS Exmor R de 35,6 x 23,8 mm din α7S III este nou, deși păstrează rezoluția de 12 megapixeli a modelului anterior, ceea ce înseamnă că dimensiunile imaginilor statice sunt practic neschimbate. Dar, spre deosebire de senzorul din modelul anterior, folosește iluminarea din spate, în care fotodiodele stau deasupra cablajului, oferind capacități mai mari de captare a luminii.

O rezoluție de 12 megapixeli pe un cip „full frame” înseamnă că fiecare site are o suprafață de 8,4 microni pătrat, ceea ce este semnificativ mai mare decât pasul de 5,9 microni pixel al camerelor Sony de 24 megapixeli și aproape dublu față de ultimele modele Sony α7R . Fotografiile mai mari de captare a luminii permit noii aparate foto să ofere un ISO nativ ISO 80-102400 atât pentru fotografii, cât și pentru capturi de filme, plus o gamă ISO extinsă de ISO 40 pentru fotografii plus până la ISO 409600 atât pentru fotografii, cât și pentru filme.

Noul procesor de imagine dual-chip BIONZ XR oferă până la 8x mai multă putere de procesare decât cipurile anterioare. De asemenea, minimizează latența de procesare, mărind viteza atât a procesării imaginii, cât și a procesării video și îmbunătățește capacitatea de reacție a camerei.

Conectivitate

Câteva modificări importante au avut loc în opțiunile de conectivitate furnizate de noua cameră. În timp ce păstrează Wi-Fi-ul încorporat, Sony α7S III acceptă LAN wireless 5GHz / 2.4GHz (IEEE 802.11ac) și oferă MIMO (multiple-input și multiple-output) pentru a îmbunătăți calitatea comunicării prin utilizarea mai multor antene.

Majoritatea porturilor de interfață sunt situate pe panoul lateral stâng. (Sursa: Sony.)

Include, de asemenea, un nou suport de conectare USB, care acceptă transferul de fișiere FTP stabil atunci când camera este conectată la un dispozitiv compatibil 5G prin cablu USB. Conectivitatea LAN prin cablu de mare viteză USB este de asemenea disponibilă și oferă transfer FTP stabil și rapid atât pentru filme, cât și pentru fotografii.

Camera este livrată cu un conector USB de tip C care acceptă transfer de date rapid SuperSpeed ​​USB 5Gbps (USB 3.2), permițând transferul de date legat.

Redare și software

Butonul de redare de pe panoul din spate accesează toate funcțiile de redare standard atât pentru fotografii, cât și pentru clipuri de film, utilizând baza de date de imagini care este creată automat atunci când un card de memorie este introdus în cameră. Acestea includ selectarea cărții de redare, precum și rotirea, redimensionarea și evaluarea imaginilor și copierea imaginilor între cărți.

Utilizatorii pot alege, de asemenea, ce tip de fișier să fie redat din fotografiile și modurile de film disponibile, iar cadrele statice pot fi extrase din clipurile de film. Rafalele de imagini sunt în mod normal grupate pentru redare în mod implicit, deși pot fi grupate printr-o setare din meniu. De asemenea, utilizatorii pot selecta dacă vor afișa un cadru de focalizare în jurul zonei în care a focalizat camera.

După cum a devenit obișnuit, niciun software nu este furnizat împreună cu camera; doar un teanc de manuale tipărite în mai multe limbi, care sunt puțin mai mult decât ghiduri de configurare. Cu toate acestea, acestea oferă și linkuri sub formă de adrese URL și coduri QR care vă vor duce la paginile de descărcare ale produselor.

Aici puteți găsi atât Ghidul de ajutor de bază (manualul web), care este, de asemenea, disponibil în format PDF imprimabil, plus un Ghid de pornire de bază în format PDF. Tutorialele video pot fi accesate și din pagina de descărcări, împreună cu software-ul Sony Imaging Edge pentru desktop și mobil, suplimentul Movie Edit și PlayMemories Home.

Performanţă

Evaluările noastre subiective ale fotografiilor luate de cameră au arătat că acestea sunt similare din multe puncte de vedere cu rezultatele obținute de la α7S II. JPEG-urile au fost înregistrate cu o precizie excelentă a culorilor și o saturație bine controlată. De asemenea, au captat un interval dinamic relativ larg, datorită parțial funcției DRO (optimizarea intervalului dinamic). Fișierele ARW.RAW au oferit o mulțime de posibilități pentru ajustările post-capturare pentru a scoate în evidență detaliile umbrelor fără a compromite evidențierile.

VEZI ȘI:  Sony FE 12-24mm f/2.8 GM

Performanța video a fost, în general, remarcabilă, iar camera a fost prestabilită la un nivel relativ plat în modul film, care a înregistrat o gamă largă de luminozitate care a oferit o gamă largă de posibilități pentru producția post-captură. Am păstrat o mare parte a gamei în cadrele de fotografii preluate din filmările originale pe care le-am înregistrat, care sunt prezentate în secțiunea Samples de mai jos.

Focalizarea automată în modul film a fost, de asemenea, excelentă, iar sistemul a reușit să țină evidența subiecților în mișcare, chiar și atunci când alte obiecte în mișcare au intrat și au traversat cadrul. Mișcarea rapidă a subiectului peste cadru ar putea produce o ușoară claritate în câteva cadre, dar focalizarea a fost repede restabilită.

Microfoanele încorporate ale camerei au înregistrat o calitate audio decentă, dar utilizatorii acestei camere ar monta în mod normal un microfon accesoriu pentru orice lucru video. Nu am putut testa capacitățile operaționale ale camerei cu un recorder extern.

Imatest a arătat că aparatul de fotografiat plus obiectivul FE 24-70mm f / 2.8 GM este o combinație excelentă care a fost aproape de îndeplinirea așteptărilor privind rezoluția senzorului cu JPEG, dar a depășit confortabil așteptările cu fișiere brute. Rezoluția a rămas ridicată pentru ambele tipuri de fișiere în întreaga gamă de sensibilitate a camerei, cu doar o ușoară scădere începând de la ISO 51200. Efectele procesării de reducere a zgomotului au devenit vizibile doar în fotografiile realizate la ISO 102400 și mai sus.

Testele reale de fotografiere au confirmat că performanța la lumină scăzută a camerei de recenzie a fost remarcabilă. La expunerile lungi pe timp de noapte, zgomotul era abia vizibil în fotografiile făcute la ISO 25600 și doar discernibil la ISO 51200, deși efectele sale au devenit progresiv mai evidente pe măsură ce sensibilitatea a fost crescută. La cea mai înaltă setare (ISO 409600), procesarea implicită de reducere a zgomotului a fost evidentă prin înmuierea generală a cadrului. În mod surprinzător, reproducerea culorilor a fost abia afectată în acest moment.

Performanța echilibrului de alb a fost similară cu alte camere Sony pe care le-am examinat și, în general, foarte bune, în parte deoarece camera oferă trei opțiuni de corecție automată: standard, prioritate ambientală și prioritate alb. Toate cele trei setări au oferit o redare aproape neutră a culorilor sub iluminare fluorescentă, așa cum era de așteptat.

Setarea automată cu prioritate albă a eliminat, de asemenea, o mare parte din proiectarea caldă oferită de luminile incandescente și de iluminatul cu tonuri calde LED. Așa cum era de așteptat, mai mult din tonul cald a rămas atunci când a fost utilizată setarea automată WB cu prioritate de ambianță.

Sony α7S III nu oferă o presetare pentru iluminarea cu LED-uri, dar presetarea cu incandescență a avut tendința de o ușoară supracorectare atât cu luminile cu tungsten, cât și cu cele LED. Diferitele setări de iluminare fluorescentă au oferit, de asemenea, culori ușor diferite, fără a aduce culorile imaginii mai aproape de neutru. Măsurarea manuală a produs o redare neutră a culorilor cu toate cele trei tipuri de iluminare, iar camera oferă setări ușor accesibile = pentru ajustarea prejudecăților de culoare din mers.

Focalizarea automată a fost aproape întotdeauna rapidă și precisă și nu am experimentat incidențe de vânătoare, chiar și atunci când trăgeam la un nivel foarte scăzut de lumină. Urmărirea focalizării subiecților în mișcare a funcționat deosebit de bine atunci când înregistrați videoclipuri și capacitatea de a schimba rapid focalizarea prin atingerea ecranului LCD s-au dovedit valoroase pentru a obține înregistrări fluide.

Stabilizarea încorporată a camerei a fost, de asemenea, foarte competentă și utilă cu obiectivul nestabilizat care ni s-a oferit. Am reușit să folosim viteze de declanșare lente de 0,4 secunde și să obținem mai mult de jumătate din fotografiile realizate în mod acceptabil.

Am efectuat testele noastre de sincronizare cu un card Sony TOUGH CFexpress de tip A de 80 GB, care are o viteză de citire de 800 MB / s și o viteză de scriere de 700 MB / s. Acest card a fost furnizat de Sony pentru a permite viteza și capacitatea necesare clipurilor de film XAVC S.

Timpul mediu de pornire când cardul a fost utilizat anterior în cameră a fost de 0,6 secunde, ceea ce este mult mai rapid decât camera precedentă. Întârzierea de captură a fost neglijabilă, indiferent dacă fotografiile au fost pre-focalizate, deși a durat aproximativ două secunde până când ecranul s-a reîmprospătat.

Timpurile de fotografiere a fost cuprinsă între 0,4 și 0,7 secunde, în funcție de cât de repede am putea apăsa butonul declanșator. La fel ca predecesorul său, α7S III nu are bliț încorporat, astfel încât timpul de ciclu nu a putut fi măsurat.

Am folosit indicatorul LED de pe camera Sony α7S III pentru a estima timpii de procesare. JPEG mare / ExtraFine au fost procesate în aproximativ o jumătate de secundă. Atât fișierele ARW.RAW comprimate, cât și cele necomprimate, precum și perechile RAW + JPEG au durat în medie puțin sub o secundă.

Datorită capacității tampon imense a camerei, am ales să înregistrăm rafale de aproximativ 10 secunde pentru măsurători. Cu modul de fotografiere continuă de mare viteză + camera de examinare a înregistrat 96 de JPEG-uri mari / extraFine în 9,3 secunde în modul rafală fără a face pauză. Aceasta se apropie de rata de 10 cadre / secundă specificată pentru cameră. Procesarea acestei rafale a durat aproximativ 4,1 secunde.

Cu fișierele ARW.RAW necomprimate, am înregistrat 100 de cadre în 9,4 secunde și măsurăm aproximativ același timp de procesare pentru rafală. Duratele de înregistrare și procesare pentru rafale au fost în mare măsură similare pentru fișierele brute comprimate și perechile RAW + JPEG.

În modul normal de fotografiere continuă de mare viteză, camera Sony α7S III pare capabilă să mențină o rată de captare continuă de aproximativ cinci cadre / secundă cu toate formatele de fișiere atât timp cât există spațiu pentru a le acomoda. Acest lucru sugerează că fotografiile sunt procesate din mers.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here